Известие

Collapse
No announcement yet.

Купих 164 2.0 т.с с малко проблеми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Купих 164 2.0 т.с с малко проблеми

    Здравейте
    Да поясня малко. Колата е стояла повече от година без да се кара и явно са се появили някой проблеми от застоя в гараж.
    1- Климатроника не тръгва по никакъв начин. когато дам на контакт панела за управление светва, но като натисна да му ползвам някоя от опциите вентилатора не тръгва ( мерих не стига тик до буксата).
    2-има проблем и с ел пакета, тоест като натисна което и дае копче за ел стъклата и или не се движи въобще или слиза супер бавно.
    3- имаше една одрязана букса с доста кабели, която стои под кората на предното стъкло ( около моторчето за чистачките), която като и вързахме кабелите и ми тръгна волт метъра на тъблото, но колата спря да пали за момент и се давеше в бензин и се наложи след вадене един по един на тези кабели да мхна два от тях и тогава се оправи ( незнам дали от това че ги махнах или сама) ако някой знае за какво е тази букса моля да сподели
    4- след качане на подемник за смяна на гуми е отказал километража поради незнайна причина. Просто след излизане от сервиза вече нее работел
    sigpic

  • #2
    Да допълня че колата на колегата е края от на 1993г
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      1.Добре дошъл в клуба.
      2.През отрязаната букса минават кабелите на датчиците по мотора. Т.е. лампи за налягане и ниво на маслото, температура на водата, волтметър, сигнала за СКОРОСТОМЕРА, датчици за управлението на инжекциона и т.н.
      3.Бавно ти се движат стъклата защото времето е влажно. Колкото и глупаво и нелепо да звучи е факт.Има клеясали букси, хлабави кабелни обувки и от влагата съвсем се влошава контакта.Също така може да има и нагорели контакти на копчета за стъклата.И при мен е така и в тези сезони избягвам да ползвам стъклата.
      Last edited by Boby; d.m.y г., 21:25.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4
        За ел. стаклата ще се премиря, но зимата идва и бес парно не знам как 6те я карам
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от georgi86 Покажи съобщение
          За ел. стаклата ще се премиря, но зимата идва и бес парно не знам как 6те я карам
          До коя букса не стига ток? Има бушон в бушонното табло 30А.Виж дали е здрав. Само вентилатора ли не работи или нищо по климатроника не тръгва? Позиции, подгряване на стъклото, халогенни? Те работят ли? И коя година е колата?
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6
            Проблема е решен които ме тормозеше за парното.Оказасе че има слаб + които се губеше някаде по трасето замерих го , само 2 волта.Пуснах нов + и се оправи дано на лято да заредя системата с фреон и да трьгне климатроника .

            ---------- Post added at 17:57 ---------- Previous post was at 17:49 ----------

            Халогените са отка4ени ина4е си работят , за подгряване на стьклото натискам и се 4ува релето като цька.Още не сьм я карал чакам гражданската и тогава ще разбера дали подгрява (колата е края на 93 год.)
            Last edited by georgi86; d.m.y г., 00:32.
            sigpic

            Comment


            • #7
              проблема с километража може да е от
              1 Червяка се е чупнал.
              2 Слабе връзка на таблото на километража.
              3 На скоросната кутия има една метална кутиика с пласмасов капак и букса тя е вурзана към червяка и може да е излезла буксата или да е изгоряла някоя мания вътре от платката.

              Надявам се да съм ти бил полезен


              поздрави

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от georgi86 Покажи съобщение
                [/COLOR]Халогените са отка4ени ина4е си работят , за подгряване на стьклото натискам и се 4ува релето като цька.Още не сьм я карал чакам гражданската и тогава щте разбера дали подгрява (колата е края на 93 год.)
                За подгряването релето и бушона са отзад между акумулатора и бомбето на калника - ще ги видиш като вдигнеш мокета .
                Има май и още едно реле под километража за подгряването .... при мене то ми прави проблем .
                Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                Comment

                Working...
                X